Ustalenie zgodności kierunkowej
Kiedy należy ustalić zgodność kierunkową?
- Przypominamy, że na studia II stopnia na niektóre kierunki przyjmowani są absolwenci po określonych kierunkach i specjalnościach.
- Informacji na temat zasad przyjmowania na studia II stopnia szukaj w Ofercie Uczelni. Znajdź interesujący Cię kierunek i sprawdź, jakie zasady rekrutacji na niego obowiązują.
- Jeżeli nie ukończyłeś wymaganego kierunku studiów/specjalności, ale według Ciebie ukończony kierunek/specjalność jest pokrewny (i w zasadach rekrutacji jest zaznaczone, że studia przeznaczone są dla absolwentów kierunków pokrewnych), powinieneś złożyć w Dziale Rekrutacji i Spraw Studenckich wniosek o ustalenie zgodności kierunkowej wraz z kserokopią suplementu do dyplomu lub indeksu.
Co należy zrobić, aby sprawdzić zgodność kierunkową pomiędzy specjalnościami?
- Pobierz wniosek o ustalenie zgodności kierunkowej. Pobierz
- Wypełnił wniosek.
- Dołącz do wniosku kserokopię dyplomu i suplementu lub kserokopię indeksu.
- Złóż wniosek w Dziale Rekrutacji i Spraw Studenckich. Wniosek można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Dział Rekrutacji i Spraw Studenckich
ul. Łużycka 24
85-096 Bydgoszcz - Wnioski można składać od dnia rozpoczęcia rejestracji internetowej.
Rozpatrzenie wniosku zajmuje około 2 tygodni, dlatego prosimy o dostarczanie wniosków z wyprzedzeniem. - Po rozpatrzeniu wniosku otrzymasz pisemną decyzję na wskazany we wniosku adres